Technologia EMS

EMS (Electrical muscle stimulation) to nic innego jak elektrostymulacja mięśni podczas wysiłku fizycznego. Główna zasada działania tej metody jest zbliżona do tego z czym mózg musi poradzić sobie podczas normalnego ruchu. Nasza naturalna jednostka sterująca wysyła impulsy elektryczne pobudzające mięśnie do pracy, dzięki czemu możliwy jest skurcz mięśni. Podczas treningu wspomaganego metodą EMS specjalna maszyna „wzmacnia” działanie mózgu wysyłając dodatkowe impulsy. W trakcie specjalnych ćwiczeń pod okiem instruktora maszyna wysyła impulsy elektryczne do mięśni głębokich (stabilizujących) zmuszając je do skurczu, co bez użycia tej technologii jest bardzo ciężkie do osiągnięcia.

Trening z użyciem tej metody to doświadczenie nieporównywalne z żadną inna metodą treningową. Do ćwiczeń trzeba ubrać specjalny przylegający kombinezon na który ubiera się kamizelkę zawierającą elektrody pobudzające mięśnie impulsami elektrycznymi, która podłączona jest do maszyny. Dodatkowo dla wzmocnienia efektów połączone z kamizelka opaski ubiera się na biodra ,ramiona i uda.

Metoda EMS powoduje szybki przyrost masy mięśniowej przy jednoczesnym spadku poziomu tłuszczu i cellulitu. Trening pozwala również modelować kształt ciała i ujędrnić mięśnie. Wszystko to osiągane jest podczas 30 minutowego treningu. Rewolucyjność tej metody sprawia ,że efekty odczuwane są już po 1 treningu.

Maszyna, nad która przez cały trening czuwa trener, może jednocześnie pobudzać aż 8 grup mięśni głębokich. Kolejną zaletą jest możliwość ustawienia różnej intensywności impulsów dla poszczególnych grup. Instruktor jednocześnie cały czas monitoruje samopoczucie ćwiczącego.

EFEKTYWNOŚĆ 100%
BEZPIECZEŃSTWO 100%
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU 100%
trening-sekcja-3-ico-1

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Trenując z wykorzystaniem metody EMS oszczędzasz czas, przy jednoczesnym osiąganiu lepszych efektów. Jeden trening trwa około 30 minut.

trening-sekcja-3-ico-2

EFEKTY OD ZARAZ

Już po pierwszym treningu poczujesz efekty stosowania tej rewolucyjnej metody. Przekłada się to na dużą motywację do dalszych ćwiczeń.

trening-sekcja-3-ico-3

BĄDŹ JAK ZAWODOWIEC

Metoda EMS od lat wykorzystywana jest przez zawodowych sportowców różnych dyscyplin do wspomagania swojego treningu. Dzięki nam masz możliwość trenowania jak najlepsi sportowcy na świecie.

1. Jak wygląda trening EMS?

Trening odbywa się pod okiem wykwalifikowanego instruktora ,który na bieżąco pokazuje nam wszystkie ćwiczenia, jednocześnie dbając o poprawność i bezpieczeństwo ich wykonywania. W bazie są ćwiczenia od łatwych do zrobienia nawet dla osoby która nigdy nie miała styczności z jakąkolwiek aktywnością fizyczną, po takie które zadowolą zawodowych sportowców.

2. Ile trwa jednorazowy trening ? Ile razy w tygodniu/miesiącu należy ćwiczyć, żeby zapewnić efektywność?

Jednorazowy trening trwa około 30 minut. Efekty odczuwalne są już po pierwszych zajęciach, lecz aby osiągnąć dobre rezultaty i dbać o ich utrzymanie zaleca się 1/2 treningi w tygodniu z użyciem metody EMS.

3. Dla kogo przeznaczony jest trening EMS?

Trening przy pomocy metody EMS jest przeznaczony dla każdego komu zależy na jak najlepszych efektach, przy możliwie jak najkrótszym czasie treningu.

Zalecany przedział wiekowy to jedynie dolna granica która wynosi 18 lat.

Sportowcy, czy osoby nie związane ze sportem zawodowo, podczas kontuzji mogą również odbywać treningi EMS. W rehabilitacji metoda EMS daje również bardzo duże korzyści i przyśpiesza powrót do formy.

4. Jakie efekty przynosi EMS?

Według badań Uniwersytetu w Bayreuth dotyczących miha bodytec, a także badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Friedricha Alexandra w Erlangen- Nuremberg:

• 87% dostrzega widoczną poprawę swojej sylwetki
• Ok. 90% zauważyło widoczną poprawę jędrności i napięcia skóry
• Już po 6-ciu treningach EMS zauważono redukcję tkanki tłuszczowej o 4%
• Kobiety zgubiły w talii i biodrach średnio 1,5 cm
• O 2,3 cm zmniejszył się obwód brzucha u mężczyzn, przy jednoczesnej rozbudowie klatki piersiowej, mięśni nóg i ramion
• Osoby z nadwagą, po 13 tygodniach treningów, zauważyły stratę 3,5kg, w tym 9% tkanki tłuszczowej, a także 6,5 cm w talii i 2cm w ramionach
• Badani, którzy ukończyli 65 rok życia, stracili średnio 6,8% tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, mimo niskiej intensywności treningu

5. Jak trzeba być przygotowanym do treningu? Co należy zrobić tuż przed treningiem?

Przed pierwszym treningiem na osobie ćwiczącej przeprowadzane są pomiary, oraz uzupełnia się dane tej osoby. Nie zaleca się wykonywania treningu EMS na czczo ,także konieczne jest spożycie chociaż małej ilości pokarmu.

1 krok: jest włożenie wygodnego, dopasowanego stroju.
2 krok: ubranie kamizelki, w której na wysokości brzucha, klatki piersiowej, a także całych pleców wbudowane są elektrody. Kolejne elementy to pas biodrowy stymulujący mięśnie pośladków, a także opaski na ramiona oraz uda przekazujące impulsy mięśniom kończyn. Kamizelka oraz pasy wykonane są z materiałów najwyższej jakości, a elektrody pokryte antybakteryjną powłoką z mikro-włókien gwarantują higieniczny trening.

• rozrusznik serca, wszelkie wady serca
• arterioskleroza (stwardnienie tętnic) w stadium zaawansowanym
• mocne zaburzenia krzepnięcia krwi
• cukrzyca
• choroby, którym towarzyszy wysoka gorączka, ostre zapalenia bakteryjne lub wirusowe
• reakcje alergiczne skóry, ciężkie choroby neurologiczne
• nowotwory
• gruźlica i ciężkie choroby układu oddechowego